Hoferjev kreativni natečaj Mladi upi

02.04.2016

Pri Hoferju si vsak dan prizadevajo ponujati najvišjo kakovost in hkrati skrbeti za lepšo prihodnost. Že danes. Varovanju okolja pripisujejo velik pomen in si prizadevajo izboljšati življenjski slog svojih kupcev in zaposlenih. S tem namenom deluje tudi njihov trajnostni projekt Danes za jutri.

Projekt obsega pet podpornih stebrov: surovine, varovanje okolja, zdravje, ljudi in zaupanje. Z usmerjenimi aktivnostmi v trajnostni projekt aktivno vključujejo tako svoje zaposlene, partnerje in dobavitelje, kot tudi kupce, saj želijo korak za korakom izboljšati našo skupno prihodnost. Slogan Danes za jutri so izbrali iz prepričanja, da lahko vsak od nas deluje trajnostno in da lahko s skupnimi močmi dosežemo več.

Podjetje Hofer s tem namenom  na Slovenskem oglaševalskem festivalu SOF razpisuje kreativni natečaj MLADI UPI, kjer bodo s sodelovanjem mladih ustvarjalcev združili moči!

»Skozi natečaj MLADI UPI želimo javnost opozoriti, da je skrb za prihodnost pomembna in da je potrebno delovati že danes, da jutri ne bo prepozno. ter spodbuditi dialog in spremeniti odnos posameznikov in skupine do okoljskih in družbenih težav, ki jih sami povzročamo.«

NATEČAJ MLADI UPI NA SOF-u

KREATIVNI IZZIV ZA MLADE KREATIVCE
K sodelovanju vabimo mlade kreativce do 28 let! Vsa dela bodo razstaviljena na oglaševalskem festivalu SOF, najbolj kreativne mlade upe pa bodo tudi nagrajena.

Najbolj udarni mladi upi prejmejo:

  • iPhone 6 ter polno kotizacijo za SOF 2017 ter objavo dela v Marketing magazinu
  • Hoferjevi boni za nakup v višini 200 €
  • Hoferjevi boni za nakup v višini 100 €

NALOGA ZA MLADE KREATIVCE
Na domiseln način nam predstavi, kaj je po tvoje treba storiti danes na področju:

skupne okoljske problematike (1),
nepremišljene rabe energije (2),
skrbi za zdravje (3)
in/ali trajnostnega delovanja družbe (4).
Izberi eno od teh štirih tem, ki ti je najljubša, ali pa jih združi v skupno sporočilo ter z oglasom pokaži izziv in hkrati nakaži možno rešitev.

Pozitivno sporočilo
Oglas mora po svoji sporočilnosti javnost opozoriti na nujno potrebno skrb za boljši jutri ter jasno nakazati problematiko in morebitno rešitev. Ton komunikacije naj bo pozitiven.

Vsebina
Oglas naj vsebuje slogan ter pripadajoče grafične elemente po želji ustvarjalca – kreativnost naj bo vodilo. Oglas lahko vsebuje zgolj tekstovno in/ali grafično rešitev.

Format
Upoštevati je treba določene oblikovne stalnice in postavitev (pokončen A3-format, dimenzij 297 x 420 mm). Za osnovni layout naj ti služijo navodila za pripravo datoteke in grafični elementi za natečaj, ki jih najdeš tukaj.

Kreativni brif in več informacij najdeš na www.hofer.si/mladiupi/.

Rešitev pošlješ na [email protected] do 6. 4. 2016 ali jo oddaš na SOF-u na Hoferjevem razstavnem prostoru najkasneje do 7. 4. 2016 do 12. ure.